Tja bröder!

Tjabröder! Ny blogg, ny start.
Vi är två coola brudar som slagit ihop våra bloggar & skapat en tillsammans.
Julia får berätta om sig själv i ett inlägg så gör jag det här.

Tänkte först..
Nu arbetar era hjärnor förfullt och tänker "varför i helvete heter dom jess" vet att det är era tankar!
och det är förkortningar för våra namn:
JuliaEmmaSvenssonSvärd.
Så nu behöver ni inte fundera på det något mer ;)

över till mig!
Jag är en brud på 15år vid namn Emma Svensson, som kanske framstått?
Går mitt första år på gymnasiet med inriktining Barn & fritid, inget mer med det. för den här bloggen ska verkligen inte handla om skolan -.-, annars är jag väl en crazy spontan tonåring. kan inte direkt påstå att jag är som en helt vanlig tonåring, för inte ens i närheten. haha! aja, är det någonting ni undrar över är det bara att skicka en kommentar.

ni når mig annars på mail: [email protected] & på facebook "emma bästa svensson"


Kommentarer
Postat av: Julia

Vilket gymnasium går du på ? :)

2011-11-12 @ 14:52:46
URL: http://wiithyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0