Julia is in tha house!

Tja tuffingar!
Emma berättade ju om sig i inlägget under, så jag antar att det är min tur nu!

Som hon sa slog vi ihop våra bloggar, 2 grymma bloggar blev liksom 1 supergrym blogg!

Om mig då, Julia Svärd heter jag. 14 år gammal, går andra året på högstadiet alltså!
Bor i lilla skitnorrtälje med min familj.
Skulle beskriva mig själv som väldigt glad, sprallig och ibland väldigt konstig..
Hatar när folk inte vågar bjuda på sig själva eller stå för vad dom tycker och Emma är
precis likadan! Därför vi passar så bra ihop! ;)

Iallafall, det var lite kort om mig. Jag hoppas ni stannar och lär känna mig och Emma mer
i den här asgrymma bloggen. Jag lovar, den kommer inte likna någon annan blogg som ni
någonsin sett!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0