Du gör satt jag fortsätter kämpa.

Du är min solstråle. En utav anledningarna att jag faktiskt tar mig upp varje morgon.
Jag vet inte hur mycket du hjälpt mig. & du vet hur det är, jag försöker alltid hjälpa dig.
speciellt med dina killar... även fast jag inte gillar allt, så säger jag vad jag tycker även fast det inte är just det du
vill höra. Men i slutändan är det oftast jag som har rätt. right;)? Men jag är ärlig. och det är väl det bästavänner ska vara mot varandra, för det är väl exakt vad vi är? Bästavänner. Livet ut.

Glöm aldrig, du är någonting utav det finaste jag har. Julia Svärd!


/ din emma!


Kommentarer
Postat av: Sabina<3

vad har hon i blont köpt dom byxorna :) ?

2011-11-13 @ 18:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0